اصحابى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المواضيع الأخيرة
» أنا مهما ذاكرت هدبلر(شعر مهيسس)
أغانى متعدله Icon_minitime1الخميس يوليو 07, 2011 12:40 pm من طرف عبدالقوى

» بنى الاسلام على 5 هديه من منتديات عبدالقوى لمنتدى اصحابى
أغانى متعدله Icon_minitime1الجمعة سبتمبر 25, 2009 12:14 pm من طرف D@rknes$s LoOoOoOorD

» ازاى تعرف انك فى بلدعربى من غيرمتسال حد!!!!!!!
أغانى متعدله Icon_minitime1الثلاثاء سبتمبر 01, 2009 5:42 am من طرف D@rknes$s LoOoOoOorD

» الفنانين اطفال
أغانى متعدله Icon_minitime1الإثنين أغسطس 31, 2009 7:48 am من طرف D@rknes$s LoOoOoOorD

» اللى بنى الهرم يرفع ايدووووووووووووو
أغانى متعدله Icon_minitime1الخميس يوليو 30, 2009 1:21 am من طرف D@rknes$s LoOoOoOorD

» الايغور الاقلية المسلمة
أغانى متعدله Icon_minitime1الثلاثاء يوليو 28, 2009 12:22 pm من طرف D@rknes$s LoOoOoOorD

» حدث بالفعل
أغانى متعدله Icon_minitime1الثلاثاء يوليو 28, 2009 12:23 am من طرف D@rknes$s LoOoOoOorD

» مصر: اكتشاف 5 إصابات جديدة بفيروس أنفلونزا خنازير
أغانى متعدله Icon_minitime1الإثنين يوليو 27, 2009 12:30 am من طرف D@rknes$s LoOoOoOorD

» NOKT GAMDA A5ER 7AGA
أغانى متعدله Icon_minitime1السبت يوليو 25, 2009 8:02 am من طرف shimaaibrahim

تدفق ال RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

أغانى متعدله

أغانى متعدله Empty أغانى متعدله

مُساهمة من طرف the best mido الأحد يوليو 05, 2009 6:17 am

\\\

(رامي صبري...فاكر زماان)

فااااكر شخيرها وكحتها صباع رجليها و نتانتها زي الجاموسة ف مشيتها فاااكر زماان لو حتى كانت اشترتني انا بايعها وياريتنى انزل عرض عليها باي مكااان ..اتمنى اشفها وقولها اني حقيقي كرهتها ازمة حيااتى وبعدها انا فرحااااااان ازبل ليال انا عشتها كانت معاها بكعبهاا فااكر زماااااااان

(عايزااك كدة..سمية الخشاب)

ارجووك ماتقلش لحد الي بتمد عليه ادينا الله يقرب البنك ويخلي المااني لينا اللله يقربوو منا ويخليييه لييينا...عايزااك كدة حدق كدة اوعى تكوون حساااس خليك ف دة وكمان ف دة بس حاسب النااس ..فلوسك هنا ف الجيب دة علمتنى الافلاااااااااااس

(يا خسارتك ف الليالي..عبد الفتاح جريني)

ياا خسااارتك ف الحمااام ياا بعيد عن البطخااية لكن طلعت شااطر و جبت كمان بتنجاان ..خدت ايه من الباسطرمة و الفلفل و العجججة هوو في للاكلة معنى الا ما بتكوون بكااتشب

(منايا..مصطفى قمر)

مناايا اخدلي سجاارة سجااارة وياريتك تعرف ايه جواها جاااها اياام وسنيين وتمووت عمر يجري مني وتعييش اياام و ترووح ربنا يخدك مني ..

(اياامي معااك..هيثم شاكر)

غبااائي معاااك اناا عايش علشاان بهبببل اناا غبي و كلي غبااء انا عارف نفسي اكييييد جواياا عبببط ولا يمكن احكيه بكلام مين يقدر يوصف غبااء كان عايش طوول عمروو فييييه ؟

(فينوو..هشام عبااس)

فييينوو حشيشي فييينووو بقي الله يعيينوو اتعزب والله معااك غاايب انا عقلي غاايب وناا مش عارف انا راايق ولا اييييه ؟؟ فينوو حشيش هوااه فينوو باايع يا هوى ولا يوم قدرت انسااه يلا اشموو شويه طاال غياابو عنى وياريتوو يرجع تااني هنااا

(مش قادرة استنى...هيفااء)

مش قادرة استنى يووم كماان ارجع بقى اناا جعاانة بطنى بتلف بياا شوف كام سنة اعدت يا حبيبي من غير عشااا ..يا حبيبي خلاص اان الاواان تفضل هناا تعشيني اناا تاكلنى كل يوم لحمة وفرااخ واوعى تحرمني من المنجاااا

(جوااياا لييك..اليسا)

جوااياا لييك فراااخ بلدييييييي بتكبر كل يوووم من كتر ما بتتخن شاااالت فلوووس
..ما ارتحتلهاا احسااس منيل بحسو لما ببصلها وبتفلها ااااه وبنفلهاا...

the best mido
شاعر المنتدى
شاعر المنتدى

ذكر عدد المساهمات : 14

- مواضيع مماثلة